۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

درود بر شما



1)چه خبرا؟
2)هیچی سلامتی(همراه با آه طولانی)تو چطوری؟
1)هوووم هیچی بد نیستم
2 )شنیدی برنامه امروز رای اعتماد به کابینه بود ؟
1)آره...مسخره بود
2)دیگه خوبی؟
1)نمی دونم چرا هیچی خوشحالم نمیکنه؟ میرم استخر ..میرم پارک سینما...فایده نداره
2)آره من هی میخوام آهنگ شاد گوش کنم ..نمیدونم چرا بهم نمی چسبه مثل قدیما..از روی ندا خجالت میکشم.
1)راستی شنیدی کروبی چی گفته؟موسوی بیانیه داده....پزشکیان هم امروز.....

این مکالمه شاید خیلی نقاط مشترک داشته باشه با مکالمات هر روزه ما...جو بسیار سنگینی که شاید گریه بعد از خنده باشه خنده ای که تا شب انتخابات یک لحظه هم از لبان مردم کنار نمیرفت..همدلی و همصدایی بینظیری که مثال زدنی شد.
اما الان؟
نا امیدی در کار نیست اما سرخوردگی محسوسی جامعه رو گرفته...منظورم از جامعه طرفداران یانگوم و جومونگ و اخراجی ها نیست...منظورم اون قشر آگاه و دلسوز که آرام و قرار ندارند تا زندانیان این روز ها که روزی سر مشق و اسوه آنها بودند را رها ببینند...تا اعتماد ملی را روی دکه ها ببینند ...شب نامه اش را بخوانند . برای لحظه ای بخندند.

خلاصه اینکه آقای دکتر امروز تو بهارستان خیلی تنها بود..خیلی.
قصه ای شده این قصه ما و دکتر...عاقبتش چی میشه؟نمیدونم.الله اعلم

بگذریم...سریال های امسال و دیدید؟وای ....محشرن.من مجبور شدم از هر کدوم یکی دو قسمت ببینم ..از چند نفر هم که اتفاقا اهل جومونگ هم بودند سوال کردم..اونا هم گفتند اوضاع سریال های امسال مثل اوضاع مملکت داغونه.
کلی بازیگر درجه 4(منظورم حمید گودرزی با دوستاش) اومدن دور هم آقای افتخاری هم فکر کرده الان احسان خواجه امیری میشه...وای یه آبگوشتی ساختند بیا و نبین.
شنیدم صاحاب تلویزیون هم گفته ما افت بیننده داشتیم..عزت خان و میگم.به مولا راس میگما.
20و30 هم که عین بچه ها که گریه میکنند داشت داد میزد که آره صدای آمریکا چندتا بیننده معدود داره اصلا کسی نمی بینتش(من نمیدونم اگه اینجوریه پس چرا هر شب یه خبر ازش میزارین) گفت سازگارا رو انداختن بیرون4 ساعت بعدش برنامه سازگارا شروع شد طبق روال 4شنبه ها.(حداقل 5شنبه اینو میگفتین تا ملت یک هفته تو کف باشن..البته فکر کنم این خبر رو کامی جوون گفته باشه نیست بچم هوله..واسه اینه که سوتی داده)
خلاصه جونم برات بگه اوضاع قمر در عقربه...
یه شمال میچسبه تو راهشم آهنگ جاده های شمال حمیرا رو گوش کنی...بی خیال دکتر و دوستان بشی.
اما نمیشه میشه؟